Materac Visco Combi
GWARANCJA NAJNIŻSZEJ CENY
Z przyjemnością zaproponujemy ci cenę dodatkowo obniżoną o 2% od ceny konkurencyjnej.
Przykład:
- cena produktu w naszym sklepie wynosi 2000 zł;
- cena identycznego produktu w sklepie konkurencji 1900 zł;
- nowa cena dla Ciebie w naszym sklepie będzie wynosiła 1900 zł - 2 % =1862 zł
Pomagamy w wyborze, dajemy rabaty. Zadzwoń do nas!
66 634 22 33
Opis produktu
Materac Visco Combi
Klasyczny materac piankowy wielowarstwowy.
wkład materaca wykonany jest z trzech warstw pianki:
- pianka termoelastyczna 3 cm reagująca na temperaturę i ciężar ciała,
- pianka poliuretanowa T-35 grubości 4 cm o podwyższonej sprężystości,
- pianki poliuretanowa T-25 grubości 8 cm o podwyższonej sprężystości; gęstość pianki termoelastycznej ok 45 kg/m3; pianek poliuretanowych ok 25 i 35 kg/m3
pokrowiec w wersjach:
- Aloe Vera pikowanego obustronnie antyalergiczną owatą 200 g/m2
- wykonany z materiału obiciowego frotte pikowanego obustronnie antyalergiczną owatą 200 g/m2. Zastosowanie zamka rozdzielczego umożliwia zdjęcie pokrowca i wypranie go w temp. do 900C, co stanowi gwarancję zachowania optymalnej higieny spania.
wymiary: 80x200, 90x200, 100x200, 120x200, 140x200, 160x200, 180x200, 200x200 oraz inne wymiary na życzenie klienta.
wysokość: w pokrowcu pikowanym około 17 cm.
UWAGA: wymagany stelaż elastyczny o odpowiednim rozstawie listew: np. Twinpack
rekomendowany stelaż:
Birkflex | Duoflex | Flex 3P | Twinflex | Trioflex | Twinpack | Samuraj | |
NV | X | X | X | X | X | ||
KF | X | X | X | X | X | X |
Zapraszamy do sklepu stacjonarnego w Poznaniu na powierzchni 400 m2.
Firmowy sklep z materacami w Poznaniu, Aleje Solidarności 34, parter.
Materac należy użytkować na odpowiednim stelażu z naszej oferty. Konkurencyjne stelaże mogą być gorszej jakości i nie spełniać swojej roli, a nawet uszkodzić materac. W takim przypadku reklamacja nie zostanie uwzględniona.
Dane techniczne
Twardość materaca | H2 |
Wysokość Materaca | 17 |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.